Sunday, May 9, 2010

Dia memang dah tak boleh nak cakap apa...

Si diaku memang dah tak boleh cakap apa dah...
I memang tergedix2 ambik pix ni semua...
sesuka hati I je MENGGEDIX2...
("menggedix sebentar" je ya... jgn gedix byk2!!!)

Terpesona dan terkesima I melihat hiasan2 yg
diperagakan kat restoran yg I cakap tadi... nampak klasik...

hingga TAK semena2 I tak SENGAJA
TERhalakan
handphone cikaiku di depan
waiter lantas memetik la
gambar2 " lampu ayam" dan sauh kat bwh ni....
dengan TIADA SENGAJAnya... :P



(betul ke yg biru ni lampu ayam?..main
redah je I ckp.... tolong jgn percaya sgt
kata-kata org tua spt I ni... sila cek
dgn emak anda enscyclopedia....

pencahayaan juga memainkan peranan
menjadikan sesuatu ruang itu nampak klasik dan "kelas"
gambar lampu ni diambil di lokasi berbeza
(bukan di tempat yg sama dgn LAMPU AYAM)
tapi disebabkan TERGEDIX sgt... I snap jugak
gambar lampu dinding yg TAK BERDOSA ni...
sesuka I........ je kan? Ni masa kat SPA semalam.


ha.... kan comey tu.... sweet...


ni apa pulak ni?? la.... lupa ke??
sehari tanpanya hidupku
bagai hilang nyawa...
Hehehe..... percaya je la tu...
20 tahun dulu boleh la...
sekarang kalau nak mengadap
CERMIN pun..... time nak bersiap je..

Jadi blogger tegar TEGA memang
mcm ni la..... smlm kan you all juga yg cakap....
??
?
"NAK JADI BLOGGER...
JANGAN LUPA BAWA CERMIN CAMERA DAN BALL PEN
KE MANA SAHAJA"
itulah petua untuk berjaya... YA KE??









4 comments:

  1. uniknya pic lampu2 tu ya miss mirror.

    ReplyDelete
  2. salam... MM tak pa dia dah tak tahu cakap tapi dia menyinari.. ok tak ?

    ReplyDelete
  3. Tak ok..:) sbb I tak maksudkan ttg lampu tu...I maksudkan my hubby...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...