Friday, May 14, 2010

HANYA "YANG ARTIS" JE NAK DILAYAN....


nasi ayam yg I makan kt sebuah restoran ... dah lama dah snap...


I sebenarnya kan.... dah mengantuk sangat ni.... tapi masih ada hati lagi nak mengupdate blog...
ni semua gara-gara menyiapkan entry "blogger kreatif dari Ben Ashaari " tu la malam tadi bersengkang mata sampai pukul 1 lebih... zzzz..........tinggal tunggu masa je nak cari bantal ni.....zzzzz......

zzzzzzzz........

ZZZZZZZZZZZZZZ......

zzzzzzzz..............

eh lupa.... sebelum I terus tertidur... silalah....



zzzzzzzzz..... silalah layan gambar2 "hanya yang artis" ni semua.....zzzzzzz....... apa? tak paham? I pinjam ayat blogger masak2 handalan lagi berwibawa dlm chatnya dgn I kt FB tadi....... mari kita contohi beliau.... semua gambar yg diupload dlm blognya "hanya yg artis" dan telah menembusi penilaian dan saringan je yg beliau publishkan untuk tontotan umum....(mungkin itu la rahsia beliau berjaya berblog???? Haaaa!!!!!!! syyyyy kita dah tau dah sekarang........amacam... nasi ayam and pari bakar tu cun mcm artis tak????)

Tengok le sendiri blog beliau tu...... ramainya follower dia kan...... traffic tak usah cerita la..... bila nampak gambar2 makanan2 yg dimasaknya tu mesti rasa nk menyinggah kan...... itu la pentingnya proses saringan dan penilaian sebelum diupload.......... puan2 mcm mana? main redah upload je ke atau membelek2 10 kali????


2 comments:

  1. mau kena belek 20-30 kali. haha

    ReplyDelete
  2. kurang tu Amanina...kalau boleh belek 100 kali tengok mana cacat celanya...hehe.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...