Monday, May 3, 2010

SINGKONG DAN KEJU

Kau bilang cinta padaku...
Kalau kubilang fikir dulu
Selera kita
terlalu jauh berbeza....

Gambar : Ubi Keledek ~RM6.78 dpt seciput je ni.....
jawabnya MM makan
berdua dgn si Shashal je la...


Parfummu dari Paris
Sepatumu dari Italy
Kau bilang demi gengsi

Semua serba luar negeri

Manakah mungkin mengikuti caramu

Yang penuh hura-hura

Aku suka jaipong kau suka disko

Oh oh oh oh

Aku suka singkong kau suka keju

Oh oh oh oh Aku dambakan seorang lelaki yang sederhana
Aku ini hanya anak singkong.....
Aku hanya anak singkong

Tapi ini bukan singkong Buk..... ini keledek..... MM nak buat kuih keria esok...sebab Mr. Mama punya pasal la ni....


p/s : lagu di atas tiada kena mengena dgn yg hidup atau yang telah kembali pada-Nya.

2 comments:

  1. hahah ada je idea dari MM kan? i like,,

    ReplyDelete
  2. Thanks Nana...pagi2 dah sampai sini... lagu Singkong & keju ni lagu zmn2 I masa remaja.. Nana masa tu kecik sgt agknya..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...