Friday, June 11, 2010

ANGAN-ANGAN DI PAGI JUMAAT

Dari semalam rasa macam ada benda yang belum selesai.... oooh rupanya terhutang tag dari COMEI ... bertapa kat gua punya la lama kawan I ni tetiba muncul menghantar duit........ Bagus gak I buat tag ni di hari Jumaat, penghulu segala hari......... orang kata pada hari Jumaat ... ada tiap minit dan saat di mana apabila kita berdoa, ianya makbul....... mudah2an apa yang I dan COMEI angan2kan ni jadi sebuah kenyataan........ amin...



ucapan terima kasih kepada blogger yg tag anda & sertakan blog link sekali

Musykil aku Mei...... tetiba je ko hantar duit ni sebab ko nak pinang aku ke apa ni??? Untuk jejaka mana tu? HAHAHA..... Tak cukup la Mei ni untuk wang hantaran.......... Makin tua seorang pompuan tu makin berharga tau sebab pengalamannya semakin banyak..... Takat memasak, membasuh skill tentu dah makin mantap... kena up lagi ni..... Ishh.... selisih je...... not available anymore!!! astagfirllahalazimmm.....

Tagkan pada kawan2 yg akan layan berangan terok ngan korang

Alamak! Selalu yg rajin melayan I berangan ni cuma COMEI je...... abih tu....... dia dah tag I takkan la I nak tag dia balik...

Dah boleh berangan sekarang & listkan apa yg anda angan2kan...

InsyaAllah I nak gunakan duit ni :-

1) Buat gi Haji dgn my IRP la apa lagi...

2) Bagi kat my mum sikit.... si MS kalau nak mengendeng dgn emak pun boleh... no hal.

3) wariskan untuk anak2 utk pembelajarannya di masa depan

4) Menderma (nak kena sebut ke ni? Mcm riak je bunyi..... tapi sebab benda ni bukan reality sekadar fantasi..... takpe la kot).

5) Gi holiday and honeymoon bersama IRP la sapa lagi....nak gi London shopping2 bag LV.... lama dah tak date berdua tau! I nak suruh dia cuti 7 hari 7 malam.

6) Belanja kawan2........

7) Simpan bakinya utk simpanan hari tua.... of coz le....

8) eh lupa plak.... nak buat bisnes la....... ada duit semua jadik kan... sama ada bisnes apa dan apa itu akan difikirkan kemudian.

Waaa gila la angan2 aku ni Mei.......... lama dah aku tak berangan... serious!!! Angan2 aku sekarang cuma satu je........ untuk melihat anak2 aku berjaya di dunia dan akhirat.......untuk diri aku sendiri rasanya dah yang ke 4 untuk aku fikirkan.

Ok la Mei..... chawwww!!!










Anda mungkin juga meminati:

2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...