Tuesday, December 14, 2010

Bukti Suami Sayangkan Isteri....

Dialog siapa yg I curi ni yea? Sorry la I copy paste dari satu forum...
sebab isunya menarik plak untuk direnung-renungkan...
Bukti Suami Sayangkan isteri...


"dah memang jelas suami memang sayangkan isteri.... kalau suami yang tak sayang isteri dah lama ceraikan isteri..(maknanya tak ada isteri)... bukti mudah yang ko boleh tanya kat kawan2 perempuan yang ada suami,,, nama siapa mereka letak sebagai pewaris EPF?

lepas tu ko tanya pulak kawan2 lelaki yang ada isteri , nama sapa mereka letak sebagai pewaris EPF... kalau ko dapat jawapannya ko analisa dan ini jadi bukti kuat sapa tak sayang sapa sebenarnya??! hehe! ini kerja kursus aku beb kat U** dulu...hasilnya 99% isteri tak letak nama suami dan 99% suami letak nama isteri... maknanya suami memang sayang isteri... "

Ooo gitu ya dik?







Apa-apa pun.... apa kata kita bakar pizza instant ni dulu.....
(berangan nak posa esok..... tapi betul ke ni? Ya Allah....berilah aku kekuatan)


cukup ke sahur cuma makan pizza ni je? tak
logik plak kan..



tak selera la I nak makan pecel ayam belanda ni....
(kan I dah ckp itu ari... I tak tertelan nk mkn
ayam yg besar2 sgt ni... tapi sedap tau! I mkn
secubit tadi... itu pun setelah dipromosikan oleh
bebudak tu... ada rasa mcm ayam Nandos mereka kata)

Hmm.... dah kul 1.45 ni... Still berkira-kira tak
tau nak makan apa...

Please la sapa2 yg blom tido tu deliverykan satu makanan
yg best2 utk I kat sini..... I nak nasi goreng hitam satu tau!
Air.. I nak ABC (Wahhh demand..)

5 comments:

  1. Sahur? Togok susu segelas pun orait. hihihi.....

    ReplyDelete
  2. nak komen pasal suami sayang isteri tu.. mmg suami akan letak nama isteri, tapi isteri tanak letak nama suami utk epf sebab nnt kalo bini mati, suami kawen baruu..kakakakakaa

    ReplyDelete
  3. Mamawana ~ Susu mmg bagus utk beri tenaga spg hari...

    Linda ~ klu dia kawin baru guna EPF tu..kita bangun jd hantu cekik..hahaha (I gurau je).

    ReplyDelete
  4. suami 20%,4 anak tiap sorang pun 20% gak... boleh gitu?

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...