Friday, December 10, 2010

Proton Inspira

Proton Inspira :
Harga : dari 78 - 98k (atau.. sila rujuk sini).

Sejak bila la I gila kereta plak ni? Haha.... Ni adalah entry untuk si bujangku, peminat kereta yang tegar.

Kalau jalan dengan Shashal, jangan sekali-kali melintasi kawasan toy tu.... alamat la, ada budak yg akan merengek guling-guling, puas merengek.... meraung plak!!!. Sabar je la.... Mau tak mau memang terpaksa belikan walau dah berbakul.

Ok Shashal.... sekarang ni Mama nak masak, Shashal tengok la gambar-gambar kereta yang Mama upload ni. Sebut betul-betul ya..... Proton Inspira.




gambar kredit kepada : Inspira fanpage.

Next time Mama upload lagi gambar2 kereta lain yang Shashal suka.


4 comments:

  1. my hubby pun minat sungguh keta neh..katanya mcm lancer..

    ReplyDelete
  2. Linda ~ So? Apa lagi!! book la satu utk Linda. ;)

    ReplyDelete
  3. mahalnyer regernyer kak....apa kata akak belikan satu untuk zai..

    ReplyDelete
  4. Zai ~ Boleh je akak belikan...tp kat toy'r'us la...hehe... Ala Zai, kumpul je duit Advertlets Zai tu... mana la tau kan..;)

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...