Thursday, December 30, 2010

UCAPAN TAHUN BARU 2011 & Membeli Keperluan Sekolah


31hb Disember 2010 dah hari ni?????!!!!!! tak sangka... cepatnya I menjadi tua!!!!! Macam baru semalam je bermain pondok-pondokqooemoticondengan Anis kat belakang rumah , tetiba je dah jadi tua!!!. Waaaa dah tak boleh nak menggedix dah ni... :(


Selamat Tahun Baru buat semua..... semoga hari-hari mendatang akan lebih baik dari semalam... Kalau dirungkai dari dairy sepanjang 2010, ramai kengkawan yg mengadu nasib.... meluah permasalahan hidup yang tak henti-henti dilanda badai, ada yg putus harapan ditinggal kekasih, ada yg dicurangi pasangan dan macam-macam lagi pancaroba kehidupan...

Harapan I moga 2011 ni lebih memberikan sinar kebahagiaan buat kita semua. Moga-moga tahun ini adalah tahun untuk anda menuai hasil.... tak kira la hasil apa pun kan.... hasil berbentuk material mahupun didatangkan dari bentuk kebahagiaan. Semuanya itu adalah rezeki yg tidak ternilai.


Apa kata kita renungkan kata-kata Ustaz Zaharuddin, yg I rasa boleh anda jadikan pegangan jika disaluti awan lara.. Wah! Awan lara!!! :D Buangkanlah lara itu dan cuba baca ayat keramat ini bukan hanya dengan mata... tetapi dengan mata hati... insyAllah kau pasti akan menemui sebuah ketenangan....

"Kenikmatan dunia sememangnya dijadikan hijab (penghadang) dari manusia melihat janji tawaran nikmat berjuta ganda di akhirat. Kita dibenarkan nikmati dunia dgn terhad, agar di SANA kita layak. Jika ingin BEBAS d dunia, nikmat diganti azab di sana."

Teringat juga ungkapan ini :

"Cukuplah Allah sebagai penolongku.... dan hanya kepada-Nya aku bertawakal".

Semoga dgn bertambahnya usia, kita akan lebih matang di dalam menangani kehidupan....

Sebagai kenangan di masa depan, diupload di sini beberapa keping gambar..... hari ini kami sibuk membeli persiapan persekolahan anak-anak. Lokasi : Jalan Penggaram, Batu Pahat.


singlet - satu keperluan penting untuk anak anda, terutamanya
anak-anak perempuan... kalau kami kat sekolah dulu...
kena "potong point" jika sesiapa tak pakai bendalah ni...

lagi???

?

?



4 helai baju utk Qistina, 5 helai baju untuk Ain...
termasuk tudung, kain & stokin... Kasut pula Qistina sepasang (sbb hari tu
baru belikan) dan Ain 2 pasang serta sepasang kasut untuk prep...


lagi??

?

?

yang lain-lain

stationery beli kat sekolah dia je... ni pun cantik-cantik!!!

pastu lagi??

?

?

Mamanya pun nak enterframe gak koleksinya...

?



shawl fesyen terkini... beli kat
JJ... semalam... waktu ronda-ronda
lepas balik dari bayar yuran sekolah Qistina....











2 comments:

  1. i bet u shawl tu mesti mahal kat sna..sbb i br je tgk kt jalan tar.. :-)

    ReplyDelete
  2. MS BUBBLES - tak la mahal sgt.. baru je RM28.00 after discount.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...