Monday, February 14, 2011

Alangkah indahnya kalau...

Saat-saat macam ni.... alangkah indahnya kalau..



berpicnic di tepian pantai....

pastu makan puding....


makan ABC...

Sedapnyaa....


p/s : tak sabar nak sihat... chicken pox membuat I terasa seperti wanita dalam pantang... sib baik comei ada inbox I tadi.... sangkakan kengkawan semua dah lari sebab takut terjangkit... hehehe....


14 comments:

  1. abc tu nampak menyelerakan lebih2 lagi di hari yang panas ni

    ReplyDelete
  2. memang pun Freaky... lg2 klu kaya dgn kekacang.

    ReplyDelete
  3. Lupa minum minyak kelapa dara
    Apapun sabar
    Kerana semua itu titik bengik kehidupan saja

    ReplyDelete
  4. MS - t.kasih... selagi hidup kat dunia mmg mcm ni.

    ReplyDelete
  5. MM.

    dah ebrpa hari kena?
    sue demam yang sangat tak selesa
    dah bubuh ubat kat seluruh badan? daun kat kuil india dah cari apa eik namanya?? lupa..
    tumbuh dengan kunyit basah (ibu kunyit), beras yang direndam dan ditumbuk...

    ReplyDelete
  6. Ayu - daun bamboo.. entah, MM tak tau benda tu nak cari kt mana. Thanks Ayu ya atas keprihatinan.

    ReplyDelete
  7. baru 2 ari kot Ayu... sebelum2 tu rasa demam2 dan sakit perut je.

    ReplyDelete
  8. MM, ishhh abc tu sungguh menggoda.sedapnye

    ReplyDelete
  9. Hany - jom esok kita suruh cik abang kita belanja. ;)

    ReplyDelete
  10. laaakena chicken pox rupanya..ehhh mama pun rasanya tak pernah kena lah...

    ReplyDelete
  11. Mama - tu la.. aritu demam, sakit perut... rupa2nya last2 Chicken pox.

    Eny - thanks..;)

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...