Saturday, February 19, 2011

DR HALINA YANG JELITA...

Begitu ramai yg cari gambar DR. HALINA BERTUDUNG, ok kay... aku dah update dekat sini (click here)... manis dan anggun!  Bertuah kau Muzzafar..


 
Dr. Halina dan Dr. Sheikh Muzaphar


Kerana kau oh Muzaffar..... I beli majalah ni tau! I sebenarnya dah terlalu lamaaaa tak beli majalah sejak berblogging ni. Bukannya apa, adakala membaca coretan pengalaman teman-teman blogger sendiri dirasakan dah cukup untuk mengisi masa terluang. Blog2 mereka dah umpama gedung ilmu yg menyajikan apa yg I impikan.....Tu yg dah lama tak beli apa2 majalah tu......tapi entah mengapa bila balik dari klinik (masa sakit perut itu ari) terpandang muka jejaka pasangan pengantin baru yg sama cantik sama padan  ni... terus I terpaut hati untuk membeli.


Curang?????




Aiiiii!!!!  Minat gitu gitu je pun bleh dianggap curang???
Sib baik I terminat dgn kedua-duanya sekali (si Muzaffar plus Halina2nya sekali), kalau cuma Muzzafar sensorang, amatlah tidak baguzzzz you know....... Arakian  tadi I terbaca komen seorang komentar tu (tak perlu la I bagitau I terbaca kat mana)... dia kata..... (AMARAN : belum sahih lagi... I pun tengah berusaha untuk mendapatkan kepastian dari Ustaz/Ustazah bertauliah or maybe nak google je la jap lagi untuk memastikan benar atau tidaknya hukum ini).


"Bila kita selalu berhubung dengan seseorang itu (tak kira la guna medium apa pun) dan hati mula teringatkan orang tu (teringat siang malam terbayang2), hatta celebrity/pelakon/penyanyi sekalipun dan kita hanya ingat dalam hati... kita dah boleh dianggap curang di dlm islam - beliau terbaca di sebuah buku" - Huh????!!!!!! Curang???? Minat2 gitu je dah dianggap "CURANG"??? Seram tu! Bagaimanapun pengkomen sempat juga meminta maaf sekiranya fakta ini salah dan ini bermakna ianya menjadi tugas kita untuk "menggali" lagi isu ini.

Jom kita google untuk kepastian lagi. Bab2 curang ni bukannya boleh dibuat main2... kalau tak sempat tobat...

p/s : Apa-apa pun Majalah Aniqah tu memang best... byk info2 keibubapaan yg kita boleh perolehi.



2 comments:

  1. eh dr.halina dah bertudung eh? eh eh outdated betol la hany nih...

    ReplyDelete
  2. Hany - Jeng jeng jeng.. kena baca majalah tu kalau nk tau.. ;).

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.