Tuesday, April 12, 2011

Cerita pagi Selasa Di Plaza Kotaraya dan sekitarnya...

Plaza Kotaraya... lama tak ke sini, rasa rindu plak..



gambar-gambar berikut adalah kejadian lunch tadi...
selepas menyelesaikan satu urusan penting
di bangunan berdekatan...








gambar ini ditujukan buat FIFI - Actually, beli kat JJ minggu lepas...
thanks Dear atas cadangan you yg sgt bernas itu ari,
we finally bought this full frame spectacles for our girl.. Nampak
memang kena dengan muka dia yg bujur..

Terlalu penat merayau maka...
makan time!!


Minum petang - Kuih Putera Ayu... ( bukan Puteri Ayu)..
sebab penderhakaan resepi telah dilakukan secara
terlampau tanpa segan silu...
anyway, ia telah memenuhi ciri-ciri kuih
yg digemari oleh seisi keluarga..

p/s : Entah apa yg aku tulis arini... entry ini ditulis dlm keadaan tak berapa fokus ----> apa taknya dah pukul 6 lebih dah ni... tapi belum mandi lagi.. so, sebarang kesilapan ejaan mahupun kata2... mohon dimaafkan...






5 comments:

  1. ni mananya entry 2 in 1. jalan2 pun ada makann......sedap~

    ReplyDelete
  2. lamanya saya tak gi plaza kotaraya...dulu2 time muda2 selalu gak merendek kat situ...:)

    ReplyDelete
  3. Tasha - Akak mmg suka buat entry versi rojak supaya kalau kengkawan nak tulis komen, mereka ada byk pilihan utk ditulis.

    Gee - merendek?? Wahaha.. I pun sebenarnya nak tulis gak td yg Kotaraya ni byk menyimpan 1001 kenangan manis zmn gadis sunti.. tp tgn ni mcm terketar2 plak nak menaip. :D

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...