Wednesday, April 20, 2011

Saya Bukan Bomoh


makan petang yg heavy - ayam panggang
rosemary & kuih cara..



"Bolehkan ajar saya macam mana menggunakan ilmu pengasih atau penunduk?" - Mr. A***

Ilmu penunduk??????!!!!!! Siapakah gerangan yang bertanya?. Maaf saya bukan bomoh. :D

p/s : Saya tak boleh berlama-lama di hadapan skrin komputer sekarang ni... komputer pun dah bosan tengok muka saya agaknya.... sebab tu la bila pandang skrin je kepala berdenyut-denyut, so terpaksa pegi sekarang. Thanks kepada yg sudi singgah. Hanya akan membalas kunjungan bila kepala dah stabil nanti (insyaAllah).

4 comments:

  1. aik.... ape kene orang tu? pelik jer... npe pening2? ngandung ea? hehehe...

    ReplyDelete
  2. Tak tau la Tasha, agaknya dia ingat akak ni bomoh pengasih kot.. hehe. Nauzubilah.

    Akak ngandung? Ngandung makanan..:D

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...