Tuesday, May 24, 2011

Selamat Tinggal Sayang...

Sejak pakai netbook cenonet ni... I rasa terganggu dengan kewujudan sliding shoutbox dlm blog ini yg asyik bergerak ke kiri dan ke kanan, tak reti duduk diam..


rimas dengan shoutbox yang tergedik2 itu... ibarat rimasnya kalau I terpaksa menggayakan fesyen rambut berjuntai ke depan macam ni.. pastu memotong sayur, membasuh pinggan, cuci bilik air, mengemop, mandikan budak, mandikan anak kucing ---> saja tulis banyak2 untuk menunjukkan betapa rajinnya Miss Mirror kat rumah... kwang kwang kwang... tirulah macam saya... lol.....


OLEH ITU.....


Selamat Tinggal Shoutbox... sob sob sob...


pergi la kau membawa diri...


Maaf kepada rakan2 blogger yg


rajin meninggalkan komen di shoutbox..


sebab I terpaksa buang Yang oii.. sebelum


kerimasan terus melanda-landa.










2 comments:

  1. akak nyer shoutbox pun dah yilek...senang balas komen kat sini..tapi selalu kecundang gak nak balas..hihihihi

    ReplyDelete
  2. KAK ASMA - lagi yilek lagi laju loading kan Kak?

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...