Tuesday, July 19, 2011

Blog Saya Dah Runtuh...

Aduh mak... blog I dah runtuh sekali lagi...(sila rujuk side bar).
Sebarang kesulitan amatlah dikesali...

Dalam proses membetulkan semula... itu pun kalau jumpa "penawar"... kalau tak jumpa nak wat macam mana kan...
biar je la mcm tu... janji entry boleh dibaca... he he..

Tadi I dah cuba tukar guna layout sedia ada tapi blank... loading manjang. Entah la...

2 comments:

  1. a'ah la mm, semua sidebar dah turun ke bawah...hurmm hany rasa hany macam pernah hadapi laa...alaa tapi tak ingat la cam ne hany buat...

    ReplyDelete
  2. Hany - dulu dah pernah mcm ni sekali, tukar layout baru dia kembali ok..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...