Monday, August 1, 2011

First day berbuka puasa - bazaar ramadhan Batu Pahat

Sudah menjadi satu kelaziman kepada para blogger jika datangnya ramadhan tidak lari dari berkongsikan lokasi-lokasi bazaar yang mereka kunjungi. Maka hari ini, ini la lokasi yg kami pergi.. iaitu BAZAAR RAMADHAN TAPAK PESTA BATU PAHAT.

Sebelum tu... kita lihat dulu apa yg ada di atas meja makan MIL... menu-menu kami hari ni bukan menu "riak" sebab semuanya simple2 saja ya ... (Riak? Ini adalah satu perdebatan blogger pada ramadhan tahun lepas.. ah sekadar perdebatan ala manja2 je tu.. :P, usik mengusik bawa bahagia).



Tengok.. langsung "tak riak" kan menu-menu kami hari ni..
Entah la.. dah keluar berejam kat bazaar pun tak de idea nk beli apa..


Ok ini lokasi di bazaar.. (bagi anda yg rindukan kampung halaman..
selamat mencuci mata!!!)




Fadhilat solat terawih malam kedua : Akan diampunkan dosa dan dosa kedua ibu bapanya (yg beriman).

4 comments:

  1. kak......
    jelesnya.. mmg bestnya juadah2 di bazar BP..
    soalan cepu emas--
    habis tak semua juadah2 kat atas

    ReplyDelete
  2. AYU - oh excellent! hari ni semua alhamdulillah habis.. MIL tapaukan bwk balik JB.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...