Wednesday, November 16, 2011

Jumpa lagi semua... doakan I selamat pegi/balik ye..

Jika blog ini tetiba statik untuk beberapa hari ini.. ini bermakna tuan punya blog sedang.....



4 hours yg membosankan...











Doakan kami selamat pegi dan selamat kembali ke bumi
Malaysia yg tercinta ini.

InsyaAllah akan bersiaran dari "sana" jika keadaan mengizinkan..
Kepada semua adik2 cumil dan guru-guru yg membaca blog ini....diucapkan..
SELAMAT BERCUTI SEKOLAH!!



psst.. Encik MS - kirim salam emak tau! Dah ckp dah dgn mak itu ari.
Comei - gonna miss u laling.. ;) Ni aku dah habaq ni.. kang kata aku tak cakap..


semua gambar di atas adalah ikhsan google





11 comments:

  1. Amin. . selamat bercuti. . ehh betul ke ini kita agak ^_^

    ReplyDelete
  2. Betul la tu.. thanks Eila. Blom tido lagi?

    ReplyDelete
  3. MM kite nak kirim...

    kirim rindu...bolehkannnn

    ReplyDelete
  4. Sudah ku agak mm hendak travel jauh..hehe...safe journey ya,mesti sunyi bila takda update dr mm..jgn lupa belikan i souvenir tau!ecehwah...acah je...o_O

    ReplyDelete
  5. Aslkm

    sELAMAT TERBANG. seronoknya, bersama sapa tu?
    Jln lupa terus bersiaran...sayang MM...Muuh..

    ReplyDelete
  6. WAH2 BERONOK2 KO YE X AJAK AKU...HUHUHUHUHUHU

    ReplyDelete
  7. Selamat pergi dan selamat kembali makciku... Ceria2kan diri walau dimana kita berada...

    ReplyDelete
  8. waaahhhhhhh...gi aus..!!! beshnyerrrr..!!! neway..selamat bercuti dan selamat kembali..:)

    ReplyDelete
  9. safe journey miss mirror.bestnya pergi australia.win ni bila la lagi..happy holiday :)

    ReplyDelete
  10. selamat bercuti dan semoga selamat pergi dan pulang..=)

    ReplyDelete
  11. Thanks everyboy for all the wishes. Miss u all so much! Muahh...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...