Wednesday, December 21, 2011

Benarkah Jon Bon Jovi Meninggal?

Alhamdulillah... tak jadik aku nak nangis... wat suspen je diorang ni tau... kata Jon Bon Jovi meninggal ... rupanya tak. Masih sihat walafiat lagi uncle tu. Adik2 cumil entah kenal entah tak Bon Jovi ni? Tak kenal pun takpe.. tu retis2 zaman Makcik Mirror sekolah dulu....

Pastu smlm.. best pren aku kata Waheeda cerai talak tiga... aku pun suspen gak la kan.. dah la perut I tgh meragam... tetiba suspen plak..

" Tak percayalah I... tak kan takde blogger yg kecoh pun " Getusku, sambil mataku terus membayangkan icon Pak Google yg pasti akan aku klik...







Klik... klik..... tetiba.. rupanya retis indonesia yg nama dia Waheeda.. tapi tak la bermakna aku tak sedih bagi pihak dia.. mentang2 dia bukan Waheeda kita, terus kita kata...... "Ooo lega.." tak patut la pulak kan. Sedih la jugak bagi pihak sesama wanita...

Dah la.. itu je la aku nak tulis pasal retis, takut aku nak tulis pasal retis2 ni... sebab retis pun tak pernah tulis pasal aku.. Aku nak cerita pasal diri aku plak la... dengarlah..... (cehhh mcm nak paksa org plak kan). Tapi takde cerita menarik pun nak dikongsi sebenarnya...

Nak cerita pasal masak-masak pun, semua menu aku dua tiga hari ni hanya menu berprofil rendah je, tak kan nak share resepi plak kan... sarapan... aku buat cengkodoq pisang Del Monte, jagung rebus tabur kelapa, soto daging (tapi ini bukan menu utk sehari.. maksud aku 2,3 hari kebelakangan ini)... even menu berprofile rendah, tapi aku suka sebab menggamit memory silam. Aku masih lagi dalam tempoh MC.... aku rasa aku bukan kena food poisioning la itu ari.... setelah aku buat kaji selidik dgn orang2 tertentu... aku rasa aku gastrik.

Sapa2 pernah ada pengalaman gestrik... jgn lupa share ya... ok see you. Good night.

Nota : Antara penyebab terkena gastrik ialah apabila seseorang itu kerap memakan painkiller.

6 comments:

  1. kalau grastik ok lagi.. takut kalau appendiks.. dulu doktor kata saya grastik tp rupa2nya appendiks yg hampir nak pecah..

    ReplyDelete
  2. Alahai Deq Su.. jgn ler.. hopefully tidak la.. takut I.

    ReplyDelete
  3. camna gastrik itu yee, sbb tak pernah kn rasanya lg. .

    ReplyDelete
  4. EILA - sakit perut sekejap2 (mcm org nak bersalin) pastu keluar masuk bilik air, muntah2.

    ReplyDelete
  5. cuba tekan dekat tengah antara perut dengan rangka paru2. kalau sakit gastrik ar tu. kalau appendik dia sakit nak dekat2 belah kanan perut(itu yg doktor ke-2 bg tau saya dulu2)dan sakit dia lebih teruk sampai saya tendang dinding rumah huu huu.

    ReplyDelete
  6. Deq Su - t.kasih atas info tu.

    Harap2 Deq Su dah sihat skrg.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.