Sunday, March 4, 2012

Ambik mood jap sebelum kembali memasak...







dlm pada I kata tak berapa suka baju fesyen barbie doll
yg ala2 orang preggy itu ari... masuk kali ni dah 2 kali I pakai
di khalayak ramai... ini di antaranya...







 "pelaburan" di Jusco telah membuahkan hasil... Thanks Jay!
tetiba tak jadi nak merajuk ngan JJ (itu ari rasa mcm nak merajuk jap
sebab diorang tak pasang aircond sampai cair make up I..... entah la.. 
apa tah muslihatnya patik pun tak tau.. nak suruh org shopping ngan 
berkemban gamaknya... oppss!).




Balik JJ terus goreng Cendawan Resepi Anis Delima.. 
utk resepi lengkap
sila rujuk di blog Anis.


 I tak tau la apa itu tepung KFC yg Anis katakan....
jadi I belasah je beli tepung adabi ni...

 kena tambah sedikit tepung gandum (sepatutnya guna tepung jagung - tersilap baca resepi :D)
(takyah bubuh garam ye puan2, ni pun dah masin sgt)

Nota :  Anis guna tepung Nona.
 


 ranggup-ranggup sedap! (deep frying)


LUNCH TADI..

kalau I mati, mesti IRP akan menangis melihat
tempat duduk ni.. sob sob sob.... sbb tiap kali ke Nando's mesti 
meja ni yg I pilih...  (tetiba)

cerita malam tadi - Gelang Patah seafood...

12 comments:

  1. Hah... Dah buat rupanya... Bubuh tepung jagung x? Kalau aku x berapa suka tepung gandum... Tepong adabi pun boleh belasah jea.... Kita buat dia bukan dia buat kita dok.. Makan berebut x tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersilap baca resepi ko la tu. Tepung jagung eh?

      Tak berebut.... bebudak kat rumah ni mmg dari dulu bukan peminat cendawan pun.

      Delete
  2. MM...baju yang MM pakai tu memang tengah top sekarang ni kan..kat mana2 kedai pakaian mesti ada jual baju tu..saya pun dah beli satu..he he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZZ - Oh dah beli gak eh?. Ha'a, ni antara fesyen terkini di pasaran.. selesa dipakai di musim panas...hehe.

      Delete
  3. cantik jer baju tu... ok aper..

    ReplyDelete
    Replies
    1. DEQ SU.... ada selai lg tak berapa nak ok.. mcm baju pregnant.

      Delete
  4. Tengok gambar, tiba-tiba teringin pula. Lama tak makan cendawan goreng. :)

    ReplyDelete
  5. eles..tayang2 pulak kupon JJ dia tu haishhhh...haish..... haishhhhhh!!!!.................................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha....opss...

      I terlupa... ada Gie kat sini, tu yg terupload. Sorry Gie... jgn la jelous ye... kekekeke.

      Delete
  6. Org kurus pakai baju apa pun cun je..sy pakai ye nampak mcm org pegnen hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas pujian itu Alida.... I pun mulanya cuak nak pakai sbb nampak mcm pregnant... tp menggagahkan diri pakai sbb dah terbeli. Tak sangka plak selesa sbb longgar.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...