Friday, March 2, 2012

Yang Cantik Selalunya Menang!

Tajuk apakah ini?  Sungguh kejam sekali?
Sekadar ingin merakamkan dialog2 "mesyuarat tingkap" yg I dengar di kedai kopi  tadi ... 


.
.
.
.
.
.




"Perempuan cantik kawin lelaki hensem = keluar anak insyaallah cantik"

"Perempuan tak cantik kawin lelaki hensem = keluar anak insyaallah cantik"

"Perempuan cantik kawin lelaki tak hensem = keluar anak insyaallah cantik"

Jadi kesimpulannya...  genetik cantik SELALUNYA akan mengatasi (akan menang) dari yg kurang cantik.  Begitu kata mereka.   I pun tak pasti nak setuju ataupun tidak... Lagipun baru je insaf menonton video kat bawah  ni...  

SELAMAT MENONTON!



Utk tazkirah jumaat pula, sukalah kiranya I meng'copypaste' ayat Ustazah Fatimah my SIL  ini untuk renungan kita bersama..

 "sudahkah anda berselawat pd hari ini? barangsiapa yang berselawat pada hari jumaat,akan diampunkan dosa 70 tahun. :)"

8 comments:

  1. cantik tu sementara..bukan sesuatu yang kekal kan sis =)

    ReplyDelete
  2. Ramai juga yg menderita kerana dek kecantikannya. Ia termasuklah mangsa-mangsa jenayah seperti Mahsuri, Cany Ong, Norita Shamsudin dan lain2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.. sungguh kasihan mereka dan keluarga mereka.

      Delete
  3. Replies
    1. Kak Mirror tak sabar nk tengok baby Aty... mesti cantik & rajin menghias mcm ibunya. ;)

      Delete
  4. cantik budi bahasa lagi penting..cantik pada rupa???
    alahi...tiada nilai pOn..=)...ada nilai kat dunia je..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...