Tuesday, May 8, 2012

Boleh tak anda berkata dengan jujur?




Saya mampu untuk  berkata dengan jujur, sejujur2nya dgn anda.... (tidak berselindung2 spt lakaran di atas ye... hipokrit tau! :D). Bahawasanya pada hari ini...

1) Saya SIHAT dlm maksud yg sebenar2nya - alhamdulillah.

2) Saya tak cukup tido - sbb menjaga Shashal yg tak berapa sihat (tumbuh gigi baru).

3) Saya tak tahu kenapa saya tak menggesa anda utk mengundi blog saya lagi sebagaimana pesaing2 saya yg lain yg setiap hari ada saja entry2 berbentuk kempen.... Mungkin sebab  saya tahu dan sedar bahawa menekan butang undi itu sgt memenatkan... Even si Ain (yg hanya sempat berjumpa komputer selama 4 hari kat rumah itu ari) pun bila I suruh, dia mengeluh...

"Ma... banyaknya prosedur nak kena buat.. malaslah".. hmm....sabar je la. 




Undian akan ditamatkan dlm beberapa hari saja lagi... bagaimanapun masih sempat utk mengubah keadaan.  Nak tido kejap...kot2 esok pagi dpt ilham. :D... K. Nite... 

p/s :  Boleh tak you all cakap jujur ngan I?.  Hutang puasa tahun lepas dah habis bayar? :D...... saya errr.... saya errrr.... saya?. Rahsia...





NOTA kpd pengundi2  :   KLIK butang di atas utk pegi ke link undian, then login guna FB/twitter.  Butang kuning (vote) perlu ditekan hingga bertukar menjadi kelabu asap (voted).  Selagi tak kelabu berasap2, itu bermakna undian belum berjaya dilaksanakan.  Thanks so much atas budi baik anda mengeVOTE blog ini.

2 comments:

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.