Friday, May 18, 2012

Restoran Selindung Bayu, Batu Pahat...

Alhamdulillah.  Selamat sudah ke kampung halaman, Batu Pahat yang indah nan permai.  Di BP ni tak susah untuk mencari tempat makan yg sedap2,  nampak ramai orang berpusu2, ha petanda sedap la restoran tu..  kali ni kami singgah di Selindung Bayu yg menyajikan  masakan2 panas ala Thai.  





Pilih lokasi berhadapan dengan tv... barulah lagi berselera nak makan..
tapi... malam ni peserta "super spontan" astro  ni menyanyi lagu bertajuk "LUDAH" pulak..alamak! Spoil betullah diorang  ni...

Mujurlah menu2 kat sini memang dah sedap! Redah je la..


Ha!  Inilah yg I cari sebenarnya.... laici kang sejuk yg menghilangkan dahaga... Bila balik jb mesti teringat2 laici kang kat sini.. tak pun, ABCnya yg secukup rasa itu.



Malam ni rojak mangga dia sangat sedap!.  Maybe sebab berkongsi makan dgn IRP...



Tomyam ayam + nasi putih separuh (sikit je I makan kan?).   Dah larut malam... tak boleh makan byk2..

Ok la.. jumpa lagi... dah ngantuk dah ni..... zzzzzz....


4 comments:

  1. tomyam dgn nasi putih feveret I... cara i makan, dalam mangkuk biar tenggelam nasi tu dalam tom yam hehehehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahaha mcm tu sekali?. Peminat tomyam yg tegar :D

      Delete
  2. assalamualaikum,
    kat mana nih?
    taman apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam...
      Restoran ni berlokasi di Batu Pahat.
      Tak ingat plak nama Taman.. tapi selepas Benteng.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...