Monday, June 11, 2012

Ramai BLOGGER MERAJUK kerana keputusan itu...

Sebagai blogger rasa tak lengkap pulak jika tak memberitakan kepada anda, isu2 semasa dunia blogging.   Pasti korang pun busy body nak tau jugak kan.... Isu terkini ialah... Isu blogger2 merajuk dengan keputusan satu pertandingan, merajuk la sebab penat lelah mereka bagai tak berbaloi, dah dpt vote tertinggi tapi tak bleh nak menang, keputusan juri adalah muktamad. Duit plak dah byk keluar (agaknya la, sbb dah buat sepanduk ke benda semua tu kan).  Simpati sebenarnya aku kepada mereka, hampir nak menitik air mata aku ni membacanya....  sobss..... :'(...  ngis ngis ngisss..... bak sini tisu..

Macam aku ni plak, tak berapa la nak merajuk sgt sebab yang menang utk kategori yg aku TERjoin tu ari pun memang deserve sesangat untuk menang.  Dengan fanpage beliau  yg melebihi 4k orang  (ko ada?), pastu blog beliau tak de la bercampur aduk kisah peribadi, pendek kata, penulisannya terus menjurus pada niche blog. Aku ni pulak, tak bleh plak nak buat cenggitu, nanti lari dari niat asal aku berblog.....sebab aku berblog untuk kepuasan diri. Jadi apa yg aku rasa aku nak tulis, aku tulis la, janji lepas menulis dan pot pet   tu, aku  happy..   hilang stress....





Untuk award kategori lain, aku tak ambik port.. malas nak gi blog winner2 yg disenaraikan tu sbb takde link, lagipun dah google2 pun tak jumpa.  Jadi aku tak nak komen byk tentang tu.

Itu je lintas langsung tentang dunia blogging buat setakat ini. Hingga bertemu lagi..





IRP suamiku.... you... bestnya kalau kita dating sambil menghirup udara nan segar, pohon menghijau, bebunga berkembang (spt pix atas)... jom you!..














17 comments:

  1. i pun ada baca jugak ramai yang tak berpuas hati siap tak mau letak ad dari company tersebut itteww....

    i pun rasa blog2 yg menang deserve it, cuma pihak penganjur patut bgtau awal2 syarat dan blog kriteia apa yag perlu untuk menang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, I setuju, pihak penganjur perlu bagi guideline di lain kali.

      Delete
  2. Kat mana foto tu you?
    Akk lg tak ambik pot, blog kita picisan je.....tulis ikut suka....puas hati.
    Alaa...merajuk skg ni, tahun dpn bertanding lg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau la Kak kat mana photo tu, kita curik kat google. Best kan..

      Diorang dah tak nak bertanding lg tahun depan la Kak, dah merajuk.

      Delete
  3. ooo...yg dianjurkan mambang kuning tu ker?? tak terbaca plak kisah sebenar su ni..maklumlah baru pulang dr bercuti kat kampung yang tak berapa nak ade line telepon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. tergelak I u ckp benda tu mambang kuning. Ha'a la Nafisa, mambang kuning dah buat diorang merajuk.

      Kat kg, line memang boleh membunuh.

      Delete
  4. alamak.. mmg berblog tapi xtau langsung pasal dunia blogger..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deq Su - oh maybe blog yg u follow belum menceritakannya.

      Delete
  5. mm, aiyooo i pun tarak tahu kes jugak nih.ahahah xpo lah benda dah jadi takyah la nk kecoh2 menang ke idok kan...tahulah mambang kuning tu sape yg layak sape yg tak. eh;)

    ReplyDelete
  6. MM, boleh tak u share cmne nk buat yg komen ni ada reply button tuh ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap ye Hany... nt I godeh2 dulu blog ni, then I'll let u know.. lama sgt buat sampai terlupa cara dia.

      Delete
  7. Replies
    1. Linda - indeed. Kalaulah somi I terbaca dan membawa I ke sana.... alangkah bestnyaa..

      Delete
  8. kak.. aduhh.. ayu dh jauh ketinggalan part2 award dan segala ptandingan...

    nak bblog full time mcm dulu, dah jauh nampaknya

    ReplyDelete
  9. olololo..takde rezeki. takpe lah, bahagian masing-masing. yang penting i still and insya-Allah will folo u for ever. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terharu I mendengarnya sbb Wani sudi follow my blog forever.. hehe.. thanks.

      Delete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.