Wednesday, June 27, 2012

Senarai kereta-kereta pilihan


Kereta-kereta antik..
Layan je la gambar2 ni ye anda.  Puan  Mirror tgh busy buat puding pisang caramel... sedap! (Belum rasa dah kata sedap..:D).


Ce tengok, ada tak kereta nenek moyang anda terpamer kat sini?.  Satu markah untuk moyang2  anda jika ada...



"♫ ♫ Papaku pulang dari kota, dia belikan kereta... kereta kecil warna merah, boleh kubawa ke sekolah ♫♫ ♫"...  ingat tak lagu tu?
Pin! Pin!! Popcorn! Popcorn! Murah! Murah!









Apa yg antik?. Kereta ke orang... orang pun orang la... redha....



Ok buzzer oven pun dah berbunyi. K. bai.  Nanti kita buat entry makan2 plak pasni.. (insyaallah).

6 comments:

  1. Susah nak tengok kereta2 vintage mcm ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada pun mungkin dah tersadai bwh rumah.

      Delete
  2. bujang2 dlu sgt mengimpikan satria GTI..

    ReplyDelete
  3. klasik sangat ni. tapi bentuk memang mengancam, ada klasss gituh.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...