Sunday, October 21, 2012

Bebudak Dah Nak Pulangkan Buku Teks?. Cepatnya masa berlalu..

Assalamualaikum... hai.. sihat hendaknya anda semua.

Tetiba rasa jem pulak untuk mengarang ayat..  maka, layan je la gambar..



menu untuk supper.. (terkejar2 membuatnya sebab takut bebudak tu dah tertido
sebelum sempat dibakar)




siang tadi gi makan Ayam Penyet kat Angsana..
Motif gi angsana?.  Beli buku teks Shashal (ada 2 buah hilang), esok 
bebudak sekolah dia dah nak kena pulangkan buku2 teks,
baru I terperasan... dah nak hujung tahun rupa2nya..
Cepatnya masa berlalu..

Cuti sekolah nak gi mana you all??.

Me?.

Harap2 IRP bawak gi Legoland pun cukuplah..
yg penting anak2 happy..



 pastu  lepas balik Angsana, mcm biasa... gi beli brg dapur kat Jusco Tebrau..



..dpt jugak buat entry membuang habuk..




9 comments:

  1. Budak2 seronok ye nk bcuti.. Mak budak tumpang gembira.. Cgu juga tak berapa gembira sb byk keje dlm cuti nk kena siapkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh siannyaa.... sabar ye Teacher, lepas siap semua keja2 tu nt pegi la bwk family bercuti releasekan minda.

      Delete
  2. kannn dh nak sampai hujung tahun dah pun... cepat masa berlalu... pizza ke tu MM? sedapnyeee kalau i rela postpone tidur i tu hehehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a Eny... pizza campak2 je.. sbb nak cepat. :D

      Delete
  3. motip amik gambar lampu siling...rasa macam nak gi beli satu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. En Zul - Gambar lampu tu actually kat surau Jusco, mulanya nak snap keadaan dlm surau tu (sbb baru renovate dan nampak cantik) tapi segan plak sbb org tgh ramai .. alih2 tersnap kat syiling..hehe.

      Delete
  4. yea. Budak-budak dah mula periksa. Lepas ni mula menghantar buku teks.

    ReplyDelete
  5. masak utk budak budak, dia org habiskan , bahagia bagat kan ms mirror :)

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...