Friday, November 9, 2012

Simpan sekurang-kurangnya 1 nombor tukang masak untuk masa terdesak..

Hai mujurlah ada kawan yg baik ati tolong masakkan 20 bungkus nasi goreng arini.... kalau tak, tak tau la I mana nak letak muka Qistina.    Hari ni ada jamuan kat kelas anak dara I tu...  dan sepatutnya Puan Mirror la yg kena masakkan apa yg tertulis dlm kertas undian yg Qistina dah cabut itu ari,  tapi Puan Mirror demam pulak 2,3 hari ni...  

Alahaiii sorry la sayang ye.    Pasti ada hikmah semuanya tu... (memang dah jelas hikmahnya pun --->  kakak tu masak lagi sedap... hmm mmg sedap nasi goreng cina yg dimasaknya ni  wahai suamiku.... sebijik macam kat kedai), dia bagi sekali dengan nasi lemak sebungkus... tapi sorry keduanya I dah abiskan... lambat sgt u balik.



Moral of the story... anda perlu mengenali  "Chef2" handalan di sekitar perumahan anda untuk masa-masa terdesak seperti ini atau sekurang-kurangnya menyimpan nombor Pizza.

p/s :     Tapi untuk  esok punya program, Sam... ko jgn nak ngengada kata ko demam lagi.  

6 comments:

  1. tengok memang macam sedap ja nasik grg cina tu...kekekekeke

    ReplyDelete
  2. Kak Mirror, ciannya ..dah baik ke demam? Kalau dekat dengan umah intan, intan tolong Kak Mirror masak..huuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak berapa sembuh pun Intan... sian Kak Mirror kan... :'(

      Klu rumah Intan dekat, mmg Kak Mirror calling2 Intan utk masak dinner arini.

      Delete
  3. demam rindu roomate nih sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Days!!.. Ha'ah agaknya... mujur my roomate dah berada kat pangkuan I skrg.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...