Rakan-Rakan Seperjuangan

Monday, January 21, 2013

Meraikan Hari Jadi Isteri (20 gambar)

Apa? Hadiah birthday dari suami?.    Kalau nak kata takde langsung, ibarat satu pemfitnahan pada IRP pulak kannn??.  Ada...   Terima kasih la suamiku...  Tapi hadiahnya masih dlm bungkusan lg.

Dikongsikan di sini juga untuk tontonan penggemar ("penggemar" la...nak sebut "peminat" macam tak layak plak la I ada peminat)..ya utk Penggemar Jalan-Jalan Cari Makan Miss Mirror,  I kongsikan  situasi di Thistle Hotel pada hari kejadian.  Selamat menonton!.

*dah 2 hari dah buat entry makan2... esok lusa HARUS buat entry lain plak...



 mee rebus..





Isteri yg diraikan itu..

Ini yg paling best!.  Memang tip top rojak petis dia nih.

Korang pernah makan GERBIS tak?.  Tak tau gerbis?.  Rujuk kamus jawa...  Rasa2nya dah lebih 20 tahun I tak jumpa buah ni... tetiba ditemukan kat sini...   alhamdulillah... Thistle Hotel memang selalu menjejakkan kasih, 4 tahun lepas  jejak kasih dgn Gang TIJB kat sini.. skrg dah terjejak kasih dgn buah gerbis pulak... suker!!




                       


Pemandangan di sekitarnya..

 Mr Clown yg menghiburkan..



Tetiba... jemari kelu untuk menulis... korang layan je la gambar...





Sayup2 di hujung sana... Dataran Bandaraya..







nyum nyum...  2 kali tambah rojak petis dia ni... sbb sedap sgt..








p/s :
Terima kasih suamiku kerana membelanja... dan juga "hadiah kesukaanku itu".
 Ekoran gambar2 ini di FB, ramai melahirkan simpati pada Ain kerana tidak dpt hadir di hari bersejarah bondanya (bersejarah la sgt.... :P).   Takpe...takpe, next time kalau balik bercuti...  Ain plak sambut birthday Mama.   

16 comments:

  1. happy birthday MM,
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bestnya g makan2..

    p/s kita x penah mkn gerbis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks "Kengkawan".

      Gerbes sedap... harus dicuba Sis.

      Delete
  2. as salam kak sam,..ehh besdey akak kee,..bila,..apapun,...happy besdey kak n_n..

    cantik2 gambar guna,..camera apa kak?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Eila. Thanks for de wish. Dah lama berlalu dah.

      *DSLR..

      Delete
  3. seronoknya birthday ada orang sambut. hehe. kak sam macam baru anak sorang la. solid molid je. ini fakta ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakta ke?. Hehe... Ala.. Wani pun apa kurangnya, sama saiz ngan Kak Sam kan..

      Delete
  4. sedap2nyaaaaaaaa makanan2 iteww...gambar yang ke 3 di atas menunjukkan dirimu sungguh ayuuu...hehehheee...sungguh awet muda hokey MM ni...

    ReplyDelete
  5. saperlar X sayang isteri, tp ada kann, kanns ehhheEe

    hepi besday yeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Wak...

      Ada je Wak.. tp mudah2an bukan kita2 la.

      Delete
  6. Sam
    Happy bday!
    Adusss gaya mcm perempuan jawa terakhir!
    Ngancem temenan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboiihh.. speaking!.
      Thanks Cik Yong for de wish.

      Delete
  7. Happy belated besday kak mirror yang lawa dan solid gituwww..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas segala komen yg ditinggalkan... Puan Mirror akan membalas kunjungan anda bila berkelapangan.