Wednesday, July 3, 2013

Supaya bini tak curang..

"Jangan tinggalkan yang baik demi mencari yang lebih baik, yg dalam genggaman itulah yg terbaik".  Begitulah antara nasihat kawan2 FB kepada permasalahan kawan aku tadi tu. (rujuk older post untuk yg baru mengikuti).








Cinta Tak Semestinya Memiliki..




Bagi pihak Puan Loyah, blog Miss  Mirror ucapkan terima kasih atas kata2 semangat dari anda, sama ada teman2 blogger mahupun teman FB.  Beliau membaca komen2 anda dengan penuh kesedihan dan keinsafan yg amat sampai menangis berjejeran air hingus.    Dah nekad dah dlm ati, tak mo bercerai ngan laki dia yg telah sudi menerima dia seadanya selama ini.  



Moral of the storynya... jadi somi jgn terlalu selfish, fahami kesedihan bini tuh!.   Kalau bini suka awak romantik2, belajar2 la jadi romantik.  Jgn dipisah tempat tido tanpa sebab, hanya kerana alasan panas.. sudahnya bini berpeluang bersms, bercalling2 ngan orang lain pun ko sampai tak sedar.   Kenangi pengorbanananya, sekali sekala pegi la honeymoon berdua2an ke... baru la bini tak dingorat orang.  Sekian.


2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...