Sunday, September 22, 2013

Bestnya kalau dapat keja dengan GOOGLE!!

Alangkah bestnya kalau dapat kerja ngan GOOGLE!!!
bangunan dia besar... opis cantik.. kantin dia makan free..
huuu bestnyaaa...
Kalaulah.......

Apa gelak2?.  Wooooo mentang2 la I dah kertu...
Tapi takpe.....  takde yg mustahil dlm dunia ni ponnn...   
Rezeki dtg dari Allah, bukan manusia..

**Dapat jadi tukang sapu kat situ pun jadiklah..... ngeee...





*angkara movie yg "dipaksa" tonton oleh IRP malam tadi...  menjerumuskan aku ke lembah berangan..


Berangan memang seronok... 
dan tak semua angan2 itu semua mat jenin..
Ada jugak yg telah menjadi kenyataan..
alhamdulillah...


Apa agaknya angan2 korang yg pernah menjadi kenyataan?.
Me?.   Nak kawin orang BP biar dekat ngan rumah org tua sendiri............ alhamdulillah Allah dah 
kabulkan.. :D

Lain2, ada jugak... tapi segan nak cerita.
Tu la.. semuanya bermula dari angan2.    
Jadi, I rasa, angan2 kalau selalu diungkap... dah mcm doa. 
Meh ungkapkan byk2 kali.


I nak keja ngan Google!. I nak keja ngan Google!.  I nak keja ngan Google!
I nak keja ngan Google!. I nak keja ngan Google!. I nak keja ngan Google!
(1OOO kali).

*cuba rasa dahi I ni?.  Ada mcm demam tak arini?.  






4 comments:

  1. Abanglong memang cita2 dia nak keje dengan Google.. ibu lak cita2 nak hantar kuih kat kantin Google..kehkehkeh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow!. Aamiin ya rabbal alamin....
      Siapa tau kan ZZ.... kalau2 menjadi kenyataan ;).
      Kekekeke....

      Delete
  2. Movie apa tu? Hebat kesannya tu... nak tgk jugalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak!. Ni dikira mcm I "mempromosikan dosa" tak ni?. Almaklum ler cerita Mat Saleh kan... mesti ada je adegan2 yg tak sepatutnya dilihat. Keh3.

      Takpe nt kita bisik2 kat belog you ye tajuk filem tu. Hehehe..

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...