Saturday, September 7, 2013

Dah Meninggal Dah Dramatis Yang Aku Minati Ni... :'( Alfatihah

Innalillahiwainnailahirojiuun.  
Al Fatihah untuk  Allahyarhamah  Maimon MutalibTerkejut dan sedih aku mendengar berita ni.   Memang ada terbaca beliau kena kanser payudara (kalau tak silap aku lah).   Walaupun aku jarang tengok drama tapi sedari dulu kalau dia berlakon  memang aku suka,  especially bila bawak watak2 antagonis jadi Mak Mentua yg zalim.   Mcm kena sgt.   Jadi Mak2 Datin pun kena, jadi org kg pun kena.. pendek kata, mmg berbakatlah.





Semoga kau tenang di sana Mak Mon..  Aamiin.  
*takziah untuk seluruh ahli keluarganya.   


Mengambil kesempatan ini juga ingin mengucapkan takziah kpd sahabat2 aku yg baru kehilangan org2 tersayang pada tahun ini, antaranya :

1).   Datin Y -  Kehilangan ayahanda tercinta
2).   Jamnah Mohamad - kehilangan ayahanda tercinta
3).   Kak Aidah Ahmad  - I'm not so sure, ayah jugak la kot?
3).   Tok SMKSM - kehilangan ayahanda tercinta
4).   Senduduk Putih - kehilangan ibunda tercinta

Sapa lg yg belum disebut?.  Nanti aku update lagi.
Moga kalian juga tabah menghadapi.   Jgn bersedih.... inshaa Allah kita pasti akan "reunion" semula di "alam sana" nanti.

2 comments:

  1. Takziah buat keluarga arwah... Semoga rohnya dirahmati oleh Allah.. Saya pun suka lakonan arwah.. Kalau berlakon watak jahat tu, memang sesuai dan menjadi betul...hilanglah seorang pelakon berbakat nampaknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan.... hilang sorang pelakon berbakat.
      I suka lontaran suara dia bila bercakap.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...