Sunday, November 24, 2013

3 keping gambar honeymoon.... :D

Assalamualaikum.....
Hai darlings!!!


Sorry..... kita busy!!.   Tgh honeymoon ni.. :P.   
Just update utk bagitau pada sorang silent reader yg bertanyakan tentang kasut jelly dlm entry lama.    Punya la lama entry tu sampaikan ai pun dah tak ingat sapa yg jual on9 kasut tu.  Sorry sgt pada yg bertanya.


Tapi utk Sis punya pasal, pagi tadi ai dah survey'kan kasut tu Sis... kat pasaraya Farenhite kedai bernombor 1-45 (wah! siap ingat lg no. kedai). Bukan kat JB, tapi Kay Ell ni ler.   Sebelah Lot 10.. (Ya, ai tgh berpoya2 kat KL la skrg ni, esok dah nak balik.... rindu setengah mati dgn anak2).   Tak nikmat sungguh bila berjalan tapi hati  teringat anak2!.    








Harga antara RM29 - RM99.00.   
Yg kaler merah tu sedap kat kaki, ai ingat pun nak beli la satu... utk pegi kelas..





Senai Airport








Jalan malam di Bukit Bintang...



Mujur skrg tgh ngantuk, sbb tu la hanya 3 kpg gambar je sempat diupload, esok lusa jgn terkejut atau muntah tau... sbb inshaa Allah ada 10 - 20 kpg gambo lg. Itu pun bergantung pada mood.


p/s :    honeymoon la sgt... :P.... takde mananya.   

2 comments:

  1. selamat ber'honeymoon' MM ..syoknya kalau shopping2 kan...kekkekeee

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...