Tuesday, November 19, 2013

Menghias rumah

Terkejut Makcik tgh2 hari nan buta tetiba ada parcel besar muncul depan rumah!
Terpikir2 dlm hati.... "Skirt yg ai order tu ari kot?.   Tapi besar pulak parcel dia ni".
Oh... mana la tau kot2 seller tu baik ati bagi  ai  free gift 10 helai... mana la tau kann..




Cantik pulak guni dia ni...... sapa2 rajin boleh recycle jadi kelopak bunga.  
Ce teka.... ce teka.......... apa dlm dia?


.

.


.


Dah pegang2 bentuk dia tu, baru  teringat dan sekilas terbayang wajah anak sedara ai yg sorang tu... ni mesti  Frame Kufi!.   Thanks Nurul!!.   Makcik M suka!!. Tak sangka besar rupa2nya, sangkakan cenonet.   Jam tu jugak la Makcik kau ni berketang ketung tepi dinding tanpa menghiraukan jiran tetangga....  keluar segala lesung bagai (malas nak geledah store cari tukul).... dan akhirnya siap la ia tergantung kat situ..





Belum finalize lagi ni... karang rajin2 ai deco lagi sudut ni... itu pun kalau rajinlah.

Kalau sapa2 nak sedondon hiasan dinding dia ngan rumah ai ni,  boleh kot tanya2 dgn Pakcik sorang ni... KLIK SINI ye..  




Interframe pulak  "kad" hasil karya best fren si Shashal ni... sian, penat2 dia lukis khas utk Shashal (birthday Shashal bukan bulan ni, saja2 diorang belajar2 buat kad masa subjek lukisan kat sekolah aritu).  So, Mama abadikan kat sini buat kenangan di hari tua.

6 comments:

  1. MM...Cantik frame KUFI tu...teringin la pulak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada pelbagai pilihan lagi ZZ, ikut kesesuaian kaler dinding rumah kita. Harga pun berpatutan.

      Delete
  2. Cantik..cantik.. Sejuk ja mata memandang yang cik kak..

    ReplyDelete
  3. Kenanlah dengan frame tu...pandai pilih sam...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...