Thursday, February 27, 2014

Sungai-Sungai Baru Tetiba Muncul Di Tanah Arab Nan Gersang

Alhamdulillah... pagi ni dah ada air.   So, tak jadi nak menumpang mandi kat rumah korang.  Pinggan mangkuk dan baju2 pun telah siap berbasuh. Menyebut pasal air, Subhanallah.. ni pula kisah dari Tanah Arab, air muncul dari celahan batu dan membentuk sungai2... kpd yg belum menonton video ni... jom layanzz  dan insafi diri.

"Tidak akan datang hari kiamat sehingga Tanah Arab  kembali menjadi padang rumput dan sungai2"  Sahih Muslim.












Older post :   Takde Air VS Takde Api, Mana Lebih Seksa?

8 comments:

  1. Haha.. heboh2 dia dah mandi ya.. alhamdulillah takla sembur perfume byk2.. musim catuan air ni kalau yg bau perfume kuat tu mmg kena perli tak mandi...

    ReplyDelete
  2. marilah kita semua ambil pengajaran...

    ReplyDelete
  3. Menakutkan perkembangan akhir ini, semua berpusing 360 darjah

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...