Wednesday, February 26, 2014

Takde Air VS Takde Api?. Mana lebih seksa?

Tgh sibuk2 masak, baru tersedar takde air.  Berjangkit dari tempat korang ler ni.  Emmm....tapi takpe... relax, jgn sedih2 nanti tak cun.



Angkara takde air :-

1).  Makan bersuap 3 beranak... sbb nak jimat pinggan mangkuk.. kekeke. Kalau nak ikutkan hati, nak je makan beralas daun pisang.

2).  Basuh 2 helai baju je malam ni... itu pun uniform utk  gi sekolah.. 

3).  Simpanan air zam2 menjadi pilihan menghilangkan kehausan.. sbb tak sempat nak keluar beli air mineral.  


Tapi.... tadi aku sempat mandi tau ye!.  Eh tetiba.



menyelfie dgn glitter shawl 

Org lain selfie2 kat Tmn Bunga... kita dlm bilik air, mmg kelaz kau Sam!!. Esok kalau masih takde air lagi, kitorang gi mandi kat sini (Aeon Tebrau)  ni boleh tak Jah?.  




2 comments:

  1. Haha.. memang patut je. Masa di johor dlu saya n kawan serumah pergi mandi kat masjid ...haha..
    payah kalau tiada sumber selalu kita guna kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I pun terpikir jugak tadi mcm nak tumpang mandi kat mesjid.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...