Sunday, March 2, 2014

Barangan Yang Pasti Laris Untuk Anda Jual Bulan Ini - RM13



Walaupun JB rasa2nya tak menghadapi masalah catuan air  (harap2nya lah), tapi nampaknya ramai pulak tadi memborong container sebegini sampai menggunung satu troli. 






Aku rasa pun ianya satu idea yg bijak berbanding kalau kita beli tempayan atau  baldi sebanyak2nya untuk mengisi air..  sekurang2nya kalau tamatnya krisis air nanti, kita masih boleh guna container ni untuk mengisi benda2 lain spt baju, buku dsbnya.   Container ni pun kita boleh letak bertingkek2 mcm mangkuk tingkat, jadi dpt menjimatkan ruang.  So, pe kata.. korang je yg jual?. ;).  Orang lain jual RM13, ko jual ler RM10... untung sikit takpe. Tapi Makcik cuma cadangkan je Nok.. supplier ko cari ler sendiri..   :P




4 comments:

  1. Haha.. cadangan yg bijak ni.. mmg pelbagai guna.. lawa pun lawa

    ReplyDelete
  2. Betul gak cakap MM...saya ada 2 biji kaler pink lagi tu..he he..jap lagi nak isi...esok takde air katanya :)

    ReplyDelete
  3. Semalam bunda pergi Aeon Big...ramai yang beli ni...untuk takung air kata mereka...

    ReplyDelete
  4. bekas ni buleh isi mainan dan buku2 juga..kekekeke

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...