Tuesday, April 29, 2014

Cemburukan Felixia Yeap

Pasti semua sudah mengenali siapa itu Felixia Yeap?.  Seorang model non muslim yg selesa berhijab setelah merasai sendiri betapa indah dan manisnya fadhilat2 yg didapat atas kesan2 berhijab.


Satu statementnya yg menarik apabila dikecam angkara tindakannya itu  ialah :

"Kalau orang Muslim pun ada yg berskirt, mengapa saya yg Non Muslim tak boleh berhijab?".






Moga Allah permudahkan niat beliau.   Moga Ramadhan kali ini memberi seribu erti.
Apabila shahadah diucapkan maka terhapuslah segala dosanya... seumpama bayi yg baru lahir..  bestnyaa.... Tahniah Felixia kerana Allah telah memilihmu antara berbillion2.    

*Mari kita sama2 doakan..

6 comments:

  1. Betullah.. kagum dgn beliau. Hari minggu hari tu tgk ada drama yg ada lakonan Felicia ni. Boleh tahan. Lawa dia bertudung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aisy - I tak pernah tengok drama tu, tp pernah tengok dia diwawancara kat TV... mmg lawa. Superb.. dia bertudung.

      Delete
  2. Tak pernah tgk kat tv..biasa tgk kat fb je...maklumlah tv tu asik tayang katun dgn bola je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la.... tv rumah I pun Nafisa... (sigh).

      Delete
  3. lps ramadhan in shaa Allah

    HIDAYAH MILIK ALLAH SWT

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...