Tuesday, July 8, 2014

Kepulangan Yang Dinanti

Alhamdulillah.... "arjuna beta" sudah pulang..
Tumpang simpan nombor2 hensem ni kat sini sbb 
aku yakin  IRP mesti akan mengkerahkan 
aku mendail nombor2 ni  
bila anak daranya pulang..


Tak tau la nombor2 ni masih bleh diguna atau ada perubahan, terjumpa 

kat kertas masa ngemas2 bilik.. jika you all ada cadangan lain, yg best2..
dipersilakan..


                   
Thistle - 07 - 2229234
Eden - 07 - 22199999
M Suite - 07 - 2211000
Puteri Pan -  karang update
Tanjung Puteri Golf Resort - karang update
My home sweet home - Masakan ibu sudah tentunya 
yg paling sedap di hati anak2 meski sekadar jemput2 ikan bilis sekalipun..


Puding coktail aku yg tak berapa menjadi tu pun 
memanjang Ain kata paling sedap di dunia.. haha..
dan itu adalah antara yg direquestnya bersempena
kepulangannya.    



*utk rujukan tahun depan -  hari ni posa ke 10 bagi semua umat Islam di M'sia... tp bagi Mama pulak... hari ni merupakan hari ke- 4.  Huhu... sob sob sob.. biasalah Allah dah bagi cuti.   Pls take note ye Sam...  kang lupa plak nak ganti.






























6 comments:

  1. Alamak hari ni baru hari ke 10 my dear... itulah sebab baru 4 hari puasa ye itu yg ingat dah 11 hari:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak!. Hahaha.... tak sabar nak raya!.
      Ok dah diedit... thanks K.Nor..

      Delete
  2. Ai bkn knorlh kak zakie..

    tulh kes rindu kat anak tahap melampaui bts ni...
    Ait tgn mak2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gulp!!!!. Hahahaha....
      Ya la..... Kak Zakie rupanya... tgk kat dashboard td mcm Knor... haha.... kes rindu anak tahap terlampau.

      Delete
  3. MM...hany br sedar semlm semayang ke 10. Mmg tak kira sbb xmau rasa lambat.tp bila husband ckp ke10...haaa cepatnya rasa mcm br 4,5hr puasa.cepatnya masa berlalu...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...