Wednesday, August 27, 2014

Penutup Syawal

Mlm tadi.... penutup tirai Syawal buat kita semua. 


Kesimpulan dari sambutan syawal yg lalu :-


  • Alhamdulillah..... tiada unsur2 pembaziran berlaku... kuih raya pun tinggal 2 balang ni je..





  • kenangan dari Mdm C.. jiran aku.  (kalau tak upload... lupa plak CNY nanti nak ganti dgn apa).



  • Baju 3 helai dah lebih dari cukup .. (ni baju yg aku design itu ari..... taun depan nak antar jahit kat cina "Kashmir" plak la kalau aku panjang umur... sbb anak sedara aku jahit kat sana... RM35 je ah soo tu mintak,  tapi cantik dan kemas setanding butik2 terkenal.... jelous tau Makcik kau ni... bleh dpt lagi 3 helai jika nak dibanding dgn upah kat JB ni.





  • Bagi  kenalan dan saudara mara yg tak sempat jumpa anakandaku Ain di pagi raya...   (maklum ler... raya kedua dah gerak balik ke sana).... hanya gambar jubah dia ni je la sbg ganti utk tatapan anda.... kih kih kih.    



Angkara jubah ni la, Mamanya kena  beratur panjang mcm nak pengsan..... dan Abah dia menunggu penuh sabar.   Nampak!!!  (itu la tanda Mama ngan Abah sayang Ain).   Nampak tak Ain??. 



p/s :
Secara kesimpulannya...... langsir tak ganti pun... kita masih mampu beraya dgn gembira, kengkawan tetap sudi dtg rumah, kuih tetap habis.   Yessza!!!!!!!.   Itu je yg dapat Ahkak Mirror simpulkan.  Sekian.

2 comments:

  1. Alhamdulillah moga thun dpn bertemu lgi dgn ramadhan dgn izin Allah

    ReplyDelete
  2. Mm,
    Hany semua kuih raya habis.haha sbb bawak balik kg.kt sini xde pun. Sabau je lah.org dtg beraya menggagau. Last2 goreng kopok keping ;)

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...