Wednesday, September 24, 2014

Adakah Anda Isteri Yang Bijak Atau High Maintenance?

Kemas2 cari casing compact powder, terjumpa lipstik2 lama yg dah tinggal tunggul.  Dapat plak 6 bijik. Apa lagi... nak redeem dgn lipstik baru la nanti!.   (Salesgirl kata syarat dia kena kumpul 6 casing baru bleh reedem).  Yey!!.    Nak redeem kaler apa ye?.  Idea pleaseeeee...









Jadilah isteri dan pengguna yg bijak ye puan2!. Kasihanilah suami anda. Ecewah!. Teringat kisah jejaka yg termenyesal mengkawini si jelita angkara high maintenance dan sikap "suka berselfie yg sukar dikawal" yg tgh menjadi viral kat FB skg ni. Ada terbaca tak?. Korang ke tu?. Kekeke.. Bukan aku... sbb aku tak jelita mana dan tak suka berselfie...   Huhuhu...  


Nak bijak lagi... korang tanam la Bunga Kantan keliling rumah.  Sebatang bunga kantan yg cekudud pun dah RM3.50 kat JB ni... alahai... tak berbaloi langsung.  Kat BP 50 sen je.


   



4 comments:

  1. Ha mm ada baca jugak. Tp baguslah dia nasihat kawan dia tu kan. Cantiknya casing ijau. Hany ni xreti lg beli lipstrick yg sesuai.main rembat je.lps tu rs xcantik xsesuai.xpakai...haishhhh mmbazir le saya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hijau?. Hitam la Hany casing dia ni... :D

      Hmm mmg bagus jejaka tu menasihat kawan dia, malah utk kita semua. jadikan panduan.


      Delete
  2. dh puluh thun tk bli lipstick...klu makeup skrg ni mau kalah neelofas.. kekeke

    natural gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow!!. Dasyat tu KNor!!. Baik jgn make up.. nt ramai plak yg tergila bayang.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...