Monday, September 22, 2014

Buatmu Yang Terluka

Weekend itu ari, Kak Mirror kongsikan permasalahan adik follower di wall Fb ahkak!.   Tapi don't worry... rahsia tetap rahsia.. namamu tetap ku anonymouskan Dik. Ni Kak Mirror kepilkan komen2 semangat dari kawan2 FB ahkak utk adik yg terkecewa itu ari.   Click to enlarge ye..

*terima kasih   kpd "Pakar2 Motivasi" tersebut :  Puan Nor Mie, Datuk Aduka dan Cik Nia Sudref.   (mereka semua ni penuh pengalaman hidup, pernah jadi remaja, ada yg masih remaja..  jadi adik baca la komen2 mereka ni ye).  Mudah2an terlerai gundah di hati.







Inshaallah... pasti Allah ganti dgn sesuatu yg lebih baik.. aamiin..



Betul tu....  pi makan makanan yg best2 atau pi melancong je Dik..











Kak Mirror fahami hatimu Dik..  Terluka itu sememangnya pahit. Pahit..  Apatah lagi yg melukai adalah insan yg paling kita harap2kan.   Tapi.. percayalah..  Allah lebih menyayangi adik.. maka itulah Dia memberikanmu petunjuk supaya tak terus kecewa di kemudian hari.   Kuatkan semangat dan cari kebahagiaan lain.. do something yg boleh membuat your parent rasa proud.. itu lebih bermakna dari terus berduka dan mengharap sesuatu yg tak pasti.



    



2 comments:

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.