Wednesday, October 1, 2014

Pisang Goreng Sedap Di Johor Bahru

Sekian lama ku mencari
baru kini kau kutemui..
oh "goreng pisang TNB"
yg kurindu...



Waktu aku muda2 dulu..
lokasi penjualan pisang yg ranggup2 segar ni berhadapan dgn TNB
yg menghala ke Jalan Pasir Pelangi tu...
Tu yg kami gelar "goreng pisang TNB".
Boss lama aku ketika itu rajin membelanja kitorang petang2 kat opis.
Nikmat makan beramai2 selepas
penat bekerja seawal 9.00 pagi.





Lokasi dia skg di Stulang Walk ye..


Tu dia!!!


Sedap panas2!!.


Ada tahu jepun, karipap pusar, onde2, buah melaka, cengkodok pisang dan mcm2 lg.


Banyak lg gerai2 lain kat situ... tp arini Kak Mirror promo dulu pisang goreng je..sbb itu je gerai yg sempat disinggahi arini.

4 comments:

  1. Wah..menggoda betul karipap pusing itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar ye Cik adik.... org dlm pantang
      tak boleh makan minyak2. :P

      Delete
  2. Wowwww...meriah.byk jenis kudapan ni mm.kitorg dulu kt opis jam3 kumpul duit rm1 sorg.pastu pegi beli.mkn ramai2 syiok giler...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...