Wednesday, December 17, 2014

Uniform Pengakap



Ini tahun lepas punya crita.  Uniform pengakap si Shashal.    Masa nak jahit lencana2 ni siap buat huru hara kat Facebook sebab Mama  tak faham "lokasi2" lencana tu perlu dijahit.  Ada 7 lencana kalau tak silap.. (kes malas nak menggoogle... padahal boleh je google, sesaja nak manja2 dgn kengkawan FB... wek :P).  Sib baik ramai kengkawan cikgi2 yg sedia membantu.  Terima kasih. 

Ok ni Mama tepek pula kat sini utk rujukan anda yang memerlukan.    Kalau nak hensem lagi, alter sikit songkok tu kalau terlebar... tidak ler longgar semacam.  Baru la ramai awek yg ngorat.

8 comments:

  1. So, dah berapa ramai awek berjaya mengorat ha ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gulp.. payah sikit nak jwb soalan ni. Nt saya risik2 dgn si kakak a.k.a spy mama.

      Delete
  2. Masa kat teknik kuantan....kitorang ada pengakap darat pengakap laut...pengakap laut baju nya putih...yg lain semua sama

    ReplyDelete
  3. haha..saya dah bertahun jadi cikgu pandu puteri tapi bab nak pasang lencana ke apa di baju seragam memang saya masih tak reti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kan pula ai yg dah berpuluh tahun tinggalkan alam persekolahan.. huhu..

      Delete
  4. bab jahit2 lncana knor tya kt jurujual kedai tu.. compom dia tau..
    lewat berapa hri ni... nk wish slmt hri jdi bt MM.. semoga bahagia sokmo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan hari jadi.. K.Nor.. tp anniversarry. Anyway.. tq.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...