Monday, March 23, 2015

Segalanya Percuma

Assalamualaikum..... haiii... 

Dah lama mengidamkan Quran yg tiap hukum tajwidnya berlainan kaler (faham tak ayat ai ni?), tetiba ada orang bagi..  memang la suka!.    Terima kasih kpd hamba Allah tersebut.. walau tak dikenali.  Doaku moga beliau dilimpahi rezeki berlipat kali ganda... maklum ler...   kat bumi asing ni, tak tau lagi ai.. kat mana nak beli.      








Jom baca surah Luqman utk anak2.   Moga anak2 Mama jadi anak yg soleh/solehah dan mendengar kata.  Aamiin.      Cantik tak susuk sanggul tu?.    Cantik kan?.    Beli kat sini...   Terbeli sebab lawo walau ai  bukan penyanggul orangnya.   Hihi..   Jadi... kita buat penanda buku je la.





Alhamdulillah...   kat bumi kangaroo ni,  ramai dermawan sebenarnya.     Wisel bamboo ni,  Mat Salleh tu bagi.   Ai bagitau dia...    "Sian la... tiap kali datang, asyik dapat percuma.. (tahun2 sebelum tu, dia bagi layang2 3 helai,  utk anak2 .. kali ni dpt wisel bamboo plak)  kali ni ai bayarlah".

"Takpe.. saya sudah banyak wang...".   Laaaa pulak.   Haha....   



4 comments:

  1. MM..baru nak tanya penunjuk Quran tu cantik..cucuk sanggul rupanya..hihihi...

    ReplyDelete
  2. dah banyak al-Quran yag bertanda warna warni degungnya..hukum tajwid..mudah sgtlah...pen magiq pun ada..nak baca dgn tak nak baca jer..

    alhamdulillah rezeki tu org bagi...maknanya Allah suruh awak baca rerajinlah tu...kan...

    ReplyDelete
  3. nak cari jugalah al quran jnis yg macam ni..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...