Thursday, March 5, 2015

Uniform Dan Neelofar

Masa kat Msia, berbulan ai buat kerja2 mengumpul baju2 lelawo.. konon nak buat gi kuliah.
Sampai sini dgn cuaca yg panas berdentum, naik train turun train...  semua impian tu musnah!.
Sudah!.   Lupakan segala blouse2 glamourmu Sam.... simpan saja utk berdating dgn suamimu.



So semalam terpaksa ler nyoping T.Shirt!!.Semuanya demi kesejahteraan dlm perjalanan, dgn cuaca yg panas berdentum.     Dapat 1 design yg sedap kat badan, terus IRP suruh beli ketiga2 kaler.. dia kata... senang nanti dah macam uniform.   Hmmm  ikut je la cakap somi kan.. kot2 berkat.


Moga semakin ringkas dan cepat ler ai bersiap, tambah pulak ada beberapa helai Neelofar shawl kesayangan yg ai bawa ke sini.   Haish... rasa nyesal plak tak beli banyak kaler itu ari.


Buat teman blogger,  Aisy Nasiha... thanks atas idea pinggan tu.   Ai dah beli ikut apa yg dicadangkan..


p/s :    UOLL gi keja pakai uniform?



2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...