Tuesday, August 25, 2015

Aktiviti Cuti Semester

Assalamualaikum... haii...

Dah 2,3 hari belog terbiar si Sam ni ye.
Nak kata busy... tgh cuti semester.
Nak kata byk assignment..
dah jadi org terawal antar.. (ehemss
mesti la kan .. jgn wat malu org Malaysia.. selagi boleh tunjukkan ciri2 kerajinan itu .. demi membawa nama
negara.. ekeke).


Sebenarnya bukan apa ..
Takde apa nak dishare sgt...
balik2 pix makanan..
tu yg menyepikan diri..
Sepanjang cuti jadi "hantu dapur"..
maklum ler .. ibu kpd 3 org anak
la katakannnn... kuat2 Makan
mereka itew..



Menu hari ni..




Anak2 semakin busy skg..
Mmg tak sempat nak bersantai2
or sightseeing or whatever..
Sbb weekend adalah hari ngaji
dorang.  Kalau school day plak...
blk dah ptg... uoll tau kan Perth ni
malam bukan masa sesuai utk
berjalan.   Semua kedai tutup..

OK la.. itu je nak crita sbg entry
pembuang sawang..
Tumpang post pix makanan kat
sini sbg nostalgia hari muka..
Andai terliur ampun maaf dipinta..
(xde mana la nk terliur..
kat Msia lg senang nk dpt makanan
halal... ambik kunci keta.. vrooom!!.
dapat).

Yg kesian.. ai kat sini ni ler..
tu yg gigih buat sendiri..




Quiche...
Abaikan crustnya yg huduh itu ..
Masa ni blom expert lagi..
Skg dah Ok..  setelah
membuatnya saban hari.. haha..
Practice makes perfect Kay!.



5 comments:

  1. Wow..supermum

    hebakmu...tk mo klik malasie ker
    ringgit jtuh merundummmm...

    ReplyDelete
  2. Wah best kan Perth?
    My wishlist

    Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

    ReplyDelete
  3. Haha... agknya saya yang malas ni kalau tinggal di luar negara boleh tak jadi pandai masak mcm sam?

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...