Wednesday, August 26, 2015

Kenduri Kendara Di Perantauan (WW)



11 comments:

  1. Wah.. macam meriah je tu.. alhamdulillah tradisi kita masih diteruskan .. kemeriah tetap terasa..lauknya apa tu? Yang saya cam ayam goreng je tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aisy - My friend masak something like sup.. ada bubuh jagung dlm sup tu. (Ada nama resepi tp dah lupa).

      Delete
  2. wah bestnyer jalan jalan obersi tuu., hehe2

    ReplyDelete
  3. dapatlah merasa knduri kendara...kt sini sampai tak sempat2 nak pg kenduri..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah akhirnya Allah kurniakan juga teman2 baru sbg pengubat kerinduan pada tanahair K.Nor..

      Delete
  4. Bestnya..camne la gaya saya kalau g duk sana..comfort zone btul kt mesia ni....

    Salam ukhuwah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nur Amni - jika kita memang telah tertakdir melaluinya.. Allah pasti sertakan dgn keceriaan dan kekuatannya sekali.

      Salam ukhwah.

      Delete
  5. asalamualaikum sam....diperantauan tak banyak pilihan...apa yang ada dinikmati bersama..

    ReplyDelete
  6. Seronoknya berkumpul dan makan ramai-ramai di perantauan! Take care

    VitaminSuci

    ReplyDelete
  7. Seronoknya berkumpul dan makan ramai-ramai di perantauan! Take care

    VitaminSuci

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...