Tuesday, November 8, 2016

Window Shopping

Assalamualaikum...


Tgh study pasal budget... tapi tangan ni gatal plak nak update belog.   Upload pix je la... hasil window shopping merelease tensen minggu lepas.














Jarang jumpa nama sendiri bila ada item2 mcm ni..(maksud aku.. nama kat ball pen tu)...   kira rare juga la nama aku ni rupa2nya.. 😃😃😃.   

Akibat rare sgt.. trainer2 mudah nak ingat.  (Sebab tu kot agaknya aku asik tercalon jd wakil klu ada auditor dtg ataupun pihak media).   Kebetulan plak cuma 1 suku kata.  Thanks my late dad.  (Itulah jawapan aku kalau kwn2 mcm envy2 gitew.... haha.. hakikatnya mungkin sebab aku jarang monteng tanpa alasan).


Eh ok la... sambung concentrate pasal budget ye Sam.... don't playful!.

No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.