Sunday, April 9, 2017

Tudung2 Di Murray Street..

Sebagai memenuhi permintaan teman blogger, hari ni ai uploadkan pix2 shawl di H & M, Murray Street...

Memang la takde shawl2 Neelofa dan yang seumpamanya... tapi kalau desperate, ada ler kedai untuk dikunjungi..












Ok  shawl2 tu semua dalam outlet H & M..
Bawah ni semua pix2 di jalanan... sekitar Murray Street.. (untuk sapa2 yang merindu kota kangaroo ni).


















sekian...







5 comments:

  1. Salam singgah malam mm.. Me tak reti sgt pkai shawl.. Kalu pakai pun ambil masa lama.. Hihi.. Suka pkai bawal ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam ME..
      Sebaliknya pula dgn saya..
      Setelah sekian lama tak berbawal, hari ni pakai bawal.. terasa terkeluar2 pulak segala anak rambut.. haha.

      Delete
  2. Murah tak shawl kt sana?, akakpn dah mula berjinak2 dgn shawl tp x reti sgt nak lilit yg pelik2.. Tang tu juga fesyennya..

    Dah lama tinggal tudung bawal, pernah beli sehelai, cuba gayakan, aduhhhhhhh nampak pelik pula, last bg kpd anak buah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umi - Harga?. Dari serendah 8 dollar (RM24).

      Delete
  3. Teringin nak ke sana. Entahlah. Susah gayanya. Macam2 perancangan dlm kepala ni.

    Thanks kongsi ni.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...