Tuesday, March 2, 2010

MUSIM ORANG GEMBIRA KE?

Wah! Sedihnya kan kalau org putus cinta.... hati berkeping2 mcm ni....
tapi nampaknya skrg ni musim org bergembira.... ini adalah statistik yg Makcik Mirror sendiri buat...

"eh Makcik Mirror ni.... ada buat kaji selidik ke?"

"tak juga"

"abih... memandai je buat statistik mcm tu?"

"kajian rambang....."

"kaji kat mana?"

"eh banyak tanya pulak budak ni... adala.... MM tengok kt cermin hikmat..

Mirror mirror on de wall..(Mirror mirror on de FB wall..)."

"oooooooooo..... mcm tak boleh nak dipercayai je tu..."

"gapo pulak?"

"Betul ke diorg tu menulis dgn jujur?"

"jujur la kot.. abih tu...kan tertulis kt situ tu... "WHAT'S ON YOUR MIND?"".... mestilah apa yg tertulis spontan dr fikiran penulis. Itu pada pendapat Makcik la... sbb Makcik kalau tulis mmg itu yg tersirat di hati makcik..., kalau tak ada yg tersirat dan berselirat mmg makcik tak sesaja je tulis kt wall tu"

"jadi Makcik Mirror percaya la statistik yg MM buat tu jitu?"

"agaknya la... sbb 2,3 hari ni org asik tulis... mcm ni....

** aku tgh happy
** oh dpt rezeki...bestnya
** gembiranya aku suami aku bagi hadiah
** dia telah berubah... bersyukur aku ke hadrat-Nya
** aku nak pegi picnic

p/s : SKRIP DI ATAS ADALAH DIALOG DI ANTARA MAKCIK MIRROR DAN BAYANG2... SO... bagi melengkapkan statistik yg tak berapa jitu ini, jawab secara jujur...adakah anda juga sedang gembira sekarang???















8 comments:

  1. ok lah..gembira gak ler..heheheh...tapi kalau dekat2 nak sampai hujung minggu lagi gembira....heheheheheh

    ReplyDelete
  2. oh Mama mestilah gembira..org baru blk kg kan.. siap borong kerepek lg tu...

    ReplyDelete
  3. saya tgh pening..

    gembira 40%

    runsing 20%

    serabut 20%

    biasa2 20%

    ReplyDelete
  4. Ko pening AM? Ala jgn la pening2..org muda buat2 happy je..dunia remaja la paling best, nt bila ko tua pasti ko terpikir ..

    "eh bodohnya dulu aku rungsingkan benda tu.."

    Klu ko ada masalah hingga membuat ko serabut, perbanyakkan sholat sunat & berdoa di sujud yg akhir, mudah2an Allah beri ko jln penyelesaian. Selain tu..mohon restu bonda atas tiap apa yg ko lakukan & minta dia berdoa atas kesejahteraan kau.

    p/s: Panjang makcik mirror bebel :)..utk entry kali ni MM berangan jd kaunselor x bertauliah. Segala permasalahan akan cuba diperdgrkan & diperdebatkan.

    ReplyDelete
  5. Saya sangat gembira bila dapat tahu abah beli kereta kecil warna merah.... Gembiranya.... O.k... Yg tak gembiranya aku busy jahit baju dan siapkan tempahan kuih... Hujung minggu gembira kira duit... Heeee...

    ReplyDelete
  6. hahahahaha...aku tgh gembira ni...

    ReplyDelete
  7. hahahaha...jadi..betul la statistik yg Makcik Mirror buat malam tadi? Minggu ini adalah musim kwn2 Makcik Mirror gembira? Tak setuju?

    ReplyDelete
  8. Btway.. abah ko beli keta lg Anis? ooo...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...