Wednesday, April 28, 2010

ANUGERAH JUARA LAGU 2010 (AJL)


Wow! Dapat AWARD lagi????!!!! ABMM ~ stand for Anugerah Blog Mama Mithali....oh silap...
Anugerah Blog Mesra Mata???...... Mesra????? Mata???? ~ mesra ke MM ni? Mesra tu memang la mesra... kalau tak mesra tak timbul la perkataan GEDIX ~Juara bertahan 20tahun berturut2 kat sekolah. ........... alahai apa nak buat..... dah takdir
kulahir begini...:(
kesian Ain ada mama GEDIXssss......

Anugerah ini datangnya dari pemilik restoran di kulai (am I right?)
iaitu Puan Ayu..yg memang ayu.....mekasih Ayu...

TAPI... nak kena TAG lagi beberapa orang??
Lain kali la ya Yu...." name TAG " anak-anak I yang patutnya
I jahit kat tudung diorg pun sampai
sekarang baru dapat jahit 2 helai...
tu pun cari jarum merata2 baru jumpa..
habis nk buat guane... Tu ler..dulu I
sekolah pakai nametag kelip je...
pagi2 buta menangis menjajar cari..
bila tak jumpa terus takut nak pegi sekolah...

Apa yg I melalut pasal nametag ni ya....
ala sesaja...dah terlanjur cerita pasal Tag..cerita la pulak
pasal nametag... tak kan nak tulis pasal incometax
plak.... ngeri I...




No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...