Thursday, April 22, 2010

SEMALAM YANG KALUT

Tu la semalam... exited sgt nak buat kek sampai jawab soalan tag si COMEI pun sampai tersilap... sib baik ler bukan soalan exam.............Semalam teruja sgt nak buat kek dengan anak2 daraku yg cuti sekolah... ya diorg je yg cuti sekolah semalam kat Malaysia ni sebab ada tilawah Al-Quran.....best la merayau2 kt shopping complex time takde orang....

T.kasih pd yg dah menjawab soalan2 tag tu, terutamanya Mama Miraki dengan gambar2nya yg meriah tu..........Yang lain2 tu.. bagi la sini linknya kita tengok sama-sama...... pemalu2 ke follower2ku ini??? Ke busy bebonar? MM memang dah ubah soalan tag tu mengikut versi MM sendiri dan tak mengikut tag yang asal.....kasi dia meriah sikit!!!



Anak2 MM mulanya malas nak keluar rumah... ya la bila dah
mengadap TV tu kan....tapi tak sangka bila MM
bawak diorg ke kedai menjual bahan2 kek yang
terkenal di Johor Bahru ni.... terus CERIA diorg...
mengantuk pun hilang.....tak tau la kenapa...
Mungkin sebab nampak benda2 tu berwarna-warni kot?


rasa mcm nak borong je semua benda-benda ni....
sib baik "banker" ku tak ikut...


Barbie Doll ni mentertawakan si pembuat kek ni...
(siapa lagi....MM ler)
"napa orang ni solekkan aku makin jadi tak cun...???"
takpe Doll.. relax.... janji sedap!!! Duduk je atas kek tu diam2...
nanti MM solekkan lagi cantik dari ni...
tunggu la... malam ni ke...SABAR....

2 comments:

  1. salam..
    pandainya akak buat kek..mesti nyumm..nyummm..sedapppp...
    :)

    salam kenal...

    ReplyDelete
  2. hahaha...takde la Izzah...sekadar suka2 je utk ank2 mkn, tak terror mana pun.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...