Thursday, May 6, 2010

"Wash Your Hand..."

"Website Untuk Memperdengarkan doa- doa seharian"


MM ni bukan penggemar Mee Kuning yang tegar... tapi sebab my IRP dah belikan stok kat peti ais, masak la jugak dpd terbiar........ macam kurang menarik je kan MM masak mee ni, MM bubuh cili 2 keping je....itu pun si Shashal dah kata pedas.


Ok Shashal......"wash your hand...." ... itu je ke? Baca doa? Lupa la tu....... asik "wok o' en" je dia ingat... doa yg lebih penting dilupakan...


walaupun begitu puan2...... memang sedap mee ni.... tak tipu...


kek coklat lembab yg I kukus smlm... yg juga tersangat lazat..
tak caya...cuba tanya Mummy Gee.


Alhamdulillah dah kenyang makan..... nak ajar Shashal baca doa selepas makan plak...
ni dia blog untuk puan2 memperdengarkan bacaan doa2 seharian....
makin canggih kehidupan kita sebagai ibu ni kan...
dah jimat kan sekarang.... dulu nak ajar budak
pun terpaksa beli CD mcm2 jenis....skrg
semua hanya tinggal di hujung jari je.. PERCUMA..


Jgn lupa klik perkataan ber huruf biru (dlm blog tersebut) dan right clik, tekan PLAY...
satu suara hensem akan membacakannya untuk anda.

Jgn lupa juga DOA MELIHAT CERMIN juge ;D




4 comments:

  1. salam, bestnye dapat berkongsi dengan saudari...
    kongsi tips rumah tangga, anak, doa anak, aqiqah, nama Islam dll di: http://edarannama.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. W'salam Asmariamy.. T.kasih.. teruskan berkongsi info.

    ReplyDelete
  3. memang nampak sedap lah mee goreng tu.

    ReplyDelete
  4. jemput makan MumyShane...mcm dah lama tak nmpk awak...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...